Wettelijke garantie
Voor al onze artikelen geldt een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren.
Wat is een goed product?
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is. Koop je iets in de uitverkoop? Ook dan heb je recht op een goed artikel.
Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed werkt.
Je rechten tijdens de garantie
Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.
Garantiebewijs
De factuur van je bestelling is ook het garantiebewijs van je artikel. Wil je aanspraak maken op garantie, dan vragen wij om een kopie. Je vindt deze in de bevestigingsmail van je bestelling.
Klacht of defect binnen garantie
Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantie voor onze rekening.
Meer informatie over garantie
Wil je meer weten over garantievoorwaarden? Op de website van ConsuWijzer lees je wat je rechten zijn als consument.
De factuur van je bestelling is ook je aankoopbewijs. Je vindt deze onder Bestellingen in je account.
Heb je als gast afgerekend? Dan vindt je de factuur in de bevestigingsmail die we verstuurd hebben.
Is je artikel niet in orde? Dit willen we natuurlijk goed voor je oplossen.
Meld hier je klacht over je artikel
En dan?
Nadat je een klacht hebt gemeld over je artikel ontvang je van ons een e-mail. In deze e-mail vind je meer informatie over de oplossing van je klacht.
â’¸ Paxter Travelstore 2020 | Algemene Voorwaarden | Privacybeleid |