Voorraadartikelen
Bestel je voor 15:00u en is het artikel op voorraad? Dan versturen wij het dezelfde dag en heb je het morgen al in huis. Bestellingen vanaf 50,- bezorgen we gratis.
Pre orders
Bij een pre-order, plaats je een bestelling op onze toekomstige voorraad. Hoe leuk is dat! Onze leukste nieuwe producten en door middel van pre-orders kan jij als eerste de nieuwe collecties shoppen.
Zodra wij de voorraad binnen krijgen zullen wij direct jouw pakketje verzenden!
Helaas hebben we wel een uitzondering op de levertijd van onze pre-orders. In de meeste gevallen komen de pre-order producten binnen 2 weken bij ons binnen en worden dan dezelfde dag nog verstuurd!
Let op: Wij verzenden onze bestellingen compleet. Dit geld ook voor nabestellingen.
Pre order staat vermeldt op de productpagina, in de winkelwagen en tijdens het afrekenen.
Waarom een langere levertijd?
Dit komt omdat wij op dit moment helaas niet ons gehele assortiment op voorraad kunnen houden. Artikelen die wij niet op voorraad hebben worden na het plaatsen van de order direct doorgezet naar de fabriek in de USA. Onze hoogwaarde producten worden namelijk allemaal vervaardigd in de USA. Zo kunnen wij de hoge kwaliteit garanderen ten opzichte van goedkope mindere artikelen die steeds vaker uit China of andere Aziatische landen komen. Wanneer jouw bestelling bij ons binnen komt controleren wij deze om de kwaliteit te waarborgen. Goederen die bij ons binnen komen van reeds geplaatste orders worden dezelfde dag nog verstuurd.
Omdat wij groeien als bedrijf proberen wij steeds meer zelf op voorraad te houden en de levertijden voor alle artikelen naar beneden te krijgen.
We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Bestel je artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt je bestelling pas compleet verzonden.
Bij het plaatsen van je bestelling, zie je in de kassa jouw gegevens staan bij ‘Factuurgegevens’. Dit wordt ook automatisch het verzendadres waar wij jouw pakketje naar toe sturen. Je kunt je pakket natuurlijk ook op een ander adres laten bezorgen. Klik hiervoor op ‘Verzend naar een ander adres’ onder de factuurgegevens.
Liever zelf ophalen bij een servicepunt? In de kassa kan je kiezen voor ‘thuis bezorgen’ of ‘servicepunt levering’. Op basis van jouw postcode vind je eenvoudig de dichtstbijzijnde servicepunten en kies je het servicepunt waar jij het wilt ophalen. Hoef je niet thuis te wachten als je daar geen zin in of tijd voor hebt. Je ontvangt een sms of e-mail zodra je pakket klaarligt.
Bij het bestellen kan je kiezen om jouw bestelling thuis te laten leveren of rechtstreeks naar een servicepunt.
Je ontvang een bericht vanuit de vervoerder wanneer je pakket klaarligt op het servicepunt van jouw keuze; dan kom je niet voor niets. Jouw pakket blijft zeven dagen bij het servicepunt liggen om afgehaald te worden. Daarna wordt hij retour gestuurd naar ons.
Legitimatiebewijs
Neem een legitimatiebewijs mee wanneer je je pakket gaat ophalen. Je moet kunnen aantonen dat de naam op het legitimatiebewijs klopt met de naam die op het pakket staat. Zo komt het pakket ook zeker bij jou terecht.
Het is op dit moment niet mogelijk om je bestelling bij ons magazijn op te halen.
In de mail die je van ons hebt ontvangen vindt je een link naar de track&trace pagina van jouw zending. Hiermee kan je je pakket volgen. Op de bezorgdag kan je hier ook het verwachte tijdsvak van levering terug vinden.
Heb je gekozen om het af te halen bij een servicepunt? Dan kan je op de track&trace pagina zien of en waar je pakketje is afgeleverd.
Hiervan ontvang je uiteraard ook bericht vanuit de vervoerder per e-mail.
Het kan gebeuren dat de bezorging niet helemaal verloopt zoals we zouden willen. Hieronder kan je terug vinden wat je kunt doen als…
…de bezorger niet is langsgekomen
In de mail die je van ons hebt ontvangen vindt je een link naar de track&trace pagina van jouw zending. Hiermee kan je je pakket volgen en de reden vinden waarom je zending vertraagd is. Neem contact met ons op als je na drie werkdagen nog steeds niks hebt ontvangen.
…was je onverwacht niet thuis of heb je de bel niet gehoord?
Geen probleem. De bezorger laat een kaartje achter in je brievenbus met hierop de uitleg of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij de buren.
… je pakket niet compleet is geleverd
Staan al je bestelde artikelen op de pakbon? Dan zou alles in je pakketje moeten zitten. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op.
Bezorgadres op de Waddeneilanden
Ben je woonachtig op een van de Waddeneilanden? Dan kan de bezorging – in verband met de bootovertocht – soms 1 a 2 dagen langer duren dan de standaard bezorgdag.
Beperkte bereikbaarheid van je ontvangstadres
De bezorgdag kan afwijken vanwege de bereikbaarheid van de binnenstad waar je woont of de bezorging op een camping.
Ⓒ Paxter Travelstore 2020 | Algemene Voorwaarden | Privacybeleid |