Heb je gevonden wat je zocht? Top! In 4 simpele stappen haal je je artikel(en) in huis:
stap 1: winkelmand
stap 2: gegevens
stap 3: bezorgen
stap 4: controleren en betalen
Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.
Vandaag besteld, morgen in huis. Daar doen wij alles voor! Zodra je betaling binnen is, versturen we altijd direct je pakketje. Gaat het dan nooit eens fout? Heel soms!
Betaald met iDEAL, maar geen orderbevestiging ontvangen
Heb je betaald met iDEAL maar twijfel je of de bestelling gelukt is? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kan je bestelling opnieuw plaatsen.
Wel geld afgeschreven, maar geen orderbevestiging? Dan raden we je aan om tot een uur te wachten. In sommige gevallen kan het even duren voordat wij betalingen binnen krijgen.
Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.
Bestelling niet zichtbaar, wel een orderbevestiging
Je bestelling staat nog niet bij Bestellingen, maar je hebt wel een orderbevestiging ontvangen?. Geen zorgen: je bestelling wordt uiterlijk een uur later zichtbaar.
Bestelling niet zichtbaar, geen orderbevestiging
Je bestelling staat nog niet bij Bestellingen en je hebt ook geen orderbevestiging op de mail ontvangen. Dan is je bestelling helaas niet goed verwerkt. Plaats je bestelling opnieuw. Wel al betaald? We storten het bedrag binnen vijf werkdagen terug.
Wanneer wij je pakketje verzenden, ontvang je vanuit Paxter Travelstore een e-mail bevestiging dat wij het hebben verstuurd. In deze e-mail staat ook een link naar de Track & Trace pagina waar jij jouw pakketje kunt volgen.
Verkeerde artikel(en) besteld of toch van gedachten veranderd? Geen probleem.
Het is mogelijk je bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. aan ons per email door te geven onder vermelding van uw bestelnummer. Hoe eerder wij namelijk uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd.
U kunt bij ontvangst wel de artikelen retour sturen. Meer informatie vindt u bij Retourneren . Eventuele verzendkosten zijn dan voor eigen rekening en worden niet aan u geretourneerd. Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Het termijn van terugstorten varieert per betaalmethode.
Bezorgkosten, niemand wil ze. Helaas is bezorgen voor ons ook niet gratis. Wij proberen je wel zo goed als wij kunnen tegemoet te komen. Zo bieden wij gratis bezorging aan vanaf een bestelbedrag van €75,-. Hopelijk begrijp je dat wij voor kleinere bestellingen een klein bedrag aan verzendkosten moeten doorberekenen.
Heb je jouw bestelling niet op de verwachte bezorgdag ontvangen? Check de Track & Trace in de e-mail die je van ons ontvangen hebt toen wij de zending verzonden hebben. Check ook of je de bestelling wel onder Bestellingen ziet staan.
Bestelling niet zichtbaar
Bij Paxter Travelstore winkel je veilig en betrouwbaar. Voor het verzenden van gevoelige informatie (zoals je betaalgegevens), gebruiken we een beveiligde internetverbinding. Dit kan je zien door:
Wij gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd . Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://.
â’¸ Paxter Travelstore 2020 | Algemene Voorwaarden | Privacybeleid |